Sunday, October 12, 2014

The Teddy coat






So I wanted brown/tan coat for quite some time, and when I found this at Nelly,com I wasnt sure to buy it or not because in website it looked little like  bathrobe. Then I saw it on norvegian blogger Cathinthecity (lately scandinavian blogs inspire me the most, I guess because of simplicity), and I decided to get it because on her it looked much better than in website, because of her styling. So yesss, I really love it, I think it will be great in colder weather, because for now its almost too warm.

Wearing: Nelly teddy coat(HERE) - Asos beanie and bag - Just Female jeans - Jeffrey Campbell shoes, thrifted sweater.



Anete,
FIF

14 comments:

  1. OMG this look is just perfect for Autumn ! I'm in love with your coat !!
    Kisses
    Irena

    ReplyDelete
  2. Man ljoti patiik, ljoti, iespejams jomkko lidzigubesmu noskatijusi ieksh topshop, so varbuut tunmani tagad iedvesmo nopirkt, jo es visu laiku domaaju gribu negribu gribu negribu.... es halaatu nepamaniiju liidz neizlasiiju...un tad varbuut mazliet atgadina, ja saki, bet tikai jostas deelj...es meteljus vienmeer sienu ar visaam jostam, kas majaas...pat mana viira.... bet no otras puses, man tieshi patiik, ja var saskatiit kkaadas sakariibas ar ne taa kaa vajadzeetu... par vienkaarshumu - tikai... gan jau mums asiniis ir daudz kas no taa kas skandinaaviem...man ljoti patiik buut peleekai pelei un nesaprotu kaapees lv pret to tik ljoti ciinaas.... smuki anete ljoti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es laikam likšu citu jostu, jo kaut kas nav ar to orģinālo.. :)

      Delete
  3. Lieliski izskaties! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Es arī sākumā redzot iekš nelly.com nebiju pārliecināta, bet sāku šo mēteli pamanīt blogos un iepatikās. Ļoti patīk kā Tu viņu esi savilkusi! Es pati meklēju līdzīga veida mēteli, tikai bez tā "teddy faktora" :D

    www.kristianavasarina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik zinu Zarā ir/nesen bija ļoti skaists bēšīgs mētelīts, tikai paplāns un padārgs.. :D Un nellly.com arī bija brūnais bez teddy efekta, bet to izķēra zibenīgā ātrumā - vispār grūti tādu ideālo mēteli par nepārspīlētām naudiņām atrast.

      Delete
  5. Cute coat. xx

    http://ninasstyleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Very cool look! Love your coat and bag!

    ReplyDelete
  7. ah i've been eyeing a coat like this, it looks so cozy! those wide lapels are sweet too x

    ReplyDelete
  8. Ai, kads fors, miligs un stiligs. Tada aukstos laikos bus tik patikami ietities. Par metelu cenam runajot, tas ir kaut kas..oh,oh,oh.. Es saprastu, ja butu ta kvalitate atiecigi tai cenai, bet diemzel pieklibo. Man ari izdevas sev nokert beidzot tadu kadu jau pagas gad gribejas, bet uzskruveto cenu del nepirki, saspitejos. Domajus uz atlaidem bus bet ne..Un labs laikam tiesam nak ar gaidisanu, dabuju un pat letak neka par pus cenu kads bija sakotnejais noskatits un ir sastava ne tikai sintetika, bet dabigie materiali, kas priece. Ja, prieks metela tada ari pie mums par siltu. Japriecajas gan, ka tads silts rudenis un gan jau vel sanaks laiks mums papriecaties par saviem meteliem. Un ka viens veiksmigs pirkums ta man akis lupa un gribas vel kadu :) Man jau patik katu savejo nesa un es priecajos par to balto, ko instagrama radiji, tas ari fantastisks.

    xoxo Ra

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jā tur jau tā lieta, ka cenu varētu saprast ja kvalitāte un materiāls no kā liela daļa mēteļi gatavoti būtu samērīgi, prieks ka tev izdevās sagaidīt to ko vēlējies!!:)

      Delete
  9. this outfit is so cute and pretty!
    would you like to follow each other on GFC? please let me know on my blog, or follow me and I will follow you back :)

    jolahogg.blogspot.ie

    ReplyDelete
  10. Hi, I would say get the size you actually have, because its little bit oversized in shoulder part, but in body, especially hips part its just regular fit. I hope this helps :)

    ReplyDelete