Monday, June 29, 2015

Levi's jeans DIY video







Helllo,

I made these destroyed jeans in january - and never took ootd photos with them because I had special plan for them.. And after 5 months I finally did my little project(not that it was hard - I just kept forgetting about it). Its a Youtube video, please dont be too harsh on criticizing, because its my first ever video I have made (I already see some things I would do different). And I must say one thing - I do enjoy the process of video editing as well as directing it too :D Because of that there is coming another little video very soon.

About jeans - I bougt them at thrift shop, they cost under 2 EUR, don't remember exact price - its actually really hard to find Levi's jeans or shorts that fit nice around waist & hips,because they are vintage and the fit is " different"  and these jeans doesnt have the best fit too, but I still like them.

Also wearing: New Look top - Next heels - Asos sunnies - Nelly.com jacket - H&M necklace.





Anete,
FIF

8 comments:

  1. like the jeans and shoe
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/birthday-celebracion.html

    ReplyDelete
  2. Video ir burvīgs.... prieks ka tev patīk veidot un gaidāms vēl kas... jaunas izteiksmes formas vienmēr ir tik aizkustinoši.... es arī spēlējos ar savādāka bloga izveidi.... kko vienmēr urķēties un mēģināt izprast...tāpat joproj mēģinu saprast fotokamera kā strādā... man parasti viss ir diezgan melna bilde un par video editing vispār nezinātu no kura gala sākt...ļoti patika...mūzika arī...par pašiem džinsiem - bieži šķiet, ka neperfektais ir vairāk perfekti, ja saproti, ko domāju... \īpaši par apģērbu interior ..dārzu runājot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es arī nezināju ar ko sākt kad gribēju to video uztaisīt, bet google un youtube man palīdzēja ar saviem "padomiņiem" . :)
      Piekrītu ka tieši lietās kas nav perfektas ir sava burvība, bet šo džinsu konkrētajā gadījumā, man vnk nepārāk patīk bikses kas padara mani lielāku nekā esmu, ar citām lietām tā nav patīk topi, mēteļi, džemperi oversized, bet ar džinsām kaut kā " nu tā"..

      Delete
  3. But I kinda dig the fit on you! and good job on the video, I have jeans I have been dying to destroy! :)

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    ReplyDelete
  4. your jacket is gorgeous. I love the color of it! It is very unique. :)

    xoxo
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Such a cool look! Would totally wear this.

    www.diarylamode.com

    ReplyDelete
  6. Malacits video sanacis loti labs un lai top vel un vel, gaidam nakamo. es ari saviem uztaisiju diy, jo veikala piedavajums ir bet ne tas kas man patik un ne ta ka es gribu, tad bija jakeras pasai klat. man gan tikai celgaliem ir izpluinits, bet bija paris reizes velasmasina japamazga lidz melnos dzinsus dabuju lidz tadai krasai kada man patik. Tev tavi izdevusies uz wow un izskatas uz tevis ari wow. Sutu sveicienus!
    xoxo
    Ramona

    http://ramona-strikeapose.blogspot.ie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jā, man arī bija problēmas ar veikala piedāvājumu, jo tie džinsi kas man patika maksāja pāri 100 Eur, vnk neceļās roka tik dārgus pirkt, un vispār kāpēc jāpērk ja var savus vecos džinsus pārtaisīt :) Un jā veļasmašīna ar šo diy dara brīnumus :)

      Delete